Wednesday, December 19, 2007

every smile you fake

Jag fattar inte varför texten blir så yttepytteliten på blogginläggen nedan. Jobbigt ju. Min blogg lever verkligen sitt eget liv och gör som den vill. Nonchalant.

Nu har jag jullov i alla fall. Det är ju trevligt. Känns som att det behövs. Idag var alla så sjukt irriterade på varandra ett tag, tror aldrig det har varit så förut. Vi är i stormingfasen. ^^ Vi hade julavslutning i alla fall, fast jag orkade inte göra särskilt mycket. Sjöng lite singstar, spelade lite, kollade lite på öppna scenen. Och käkade godis från den jättesöta presenten vi fick av Emma och Jonas, puss på er! <3

Imorrn ska jag kanske till Birsta (eller Birsta Cityyyyyy kanske man ska säga) med Emma, och köpa julklappar. Jag har köpt typ en julklapp, smart tjej.

Annars är det väl helt okej, förutom en del saker som är dåliga men som jag inte orkar deppa för. Tjarååååå!

No comments: