Saturday, December 08, 2007

walk away

Av nån anledning blir texten mycket mindre än vad jag vill när jag publicerar blogginläggen. Jättejobbigt. Ibland har bloggar ett eget liv. Jättejobbigt. Men det finns inget jag kan göra åt det, tydligen. Jättejobbigt.

Idag är det lördag. Jag har ingenting att göra, för alla är på vift nånstans. Pöh. Jag borde köpa julklappar men det känns inte särskilt lockande att gå ner på stan själv och handla, då väntar jag hellre, och så kommer jag köpa alla julklappar typ dagen före julafton eller nåt. Suck.
Igår var jag hemma hos Emma och kollade på idol, var ute i regnet och halkade runt ett tag, och pratade en massa om ingenting speciellt. Det var nice.
Och nu har jag, som sagt, ingenting att göra. För alla är på vift, och min kära familj är på bio men jag ville inte följa med eftersom jag redan har sett filmen. Jag kanske borde gå ut ett tag, eller nåt. Så att jag inte fastnar här hela dagen. Ikväll ska vi åka till farmor och farfar tror jag, så dom kan få klaga lite på min piercing som dom inte har sett än. Eller nåt.

Jag fick nyss värsta lyckokänslan. Det var trevligt.

1 comment:

Snillen Spekulerar said...

joo..jag vet vem det blir. Arne Lannstål från Sundsvall, du kan säkert få info om honom från din pappa :P men ja..det är skit på alla sätt och vis :(