Thursday, November 01, 2007

it's time to be a big girl now

and big girls don't cry

Den låten är faktiskt bra. Om man jämför med hennes andra låtar. -_- På tal om musik så brände jag en skiva igår, eller snarare inatt. Klockan är typ tolv och jag sitter och kollar på film när jag får värsta lust att bränna en skiva. Och då gör jag det. Det var tänkt att den skulle passa de humör som jag är på alldeles för ofta numera, nån slags depp-arg-skiva, eller nåt.
Bajskottarna från Härnta var här tisdag till onsdag. Det var massa mys. Dom är så bra, liksom. Det jobbiga är tomheten som kommer direkt när dom inte är här längre, som tonar ner eftersom tills jag träffar dom nästa gång, och så blir det likadant igen. Jag vill inte bo här längre.
Jag har inget att göra idag. Jag skulle kunna gå ut och springa, eller nåt. Det vore nog ganska bra. Det är en del som behöver tänkas över, känns det som. Saker jag måste få lite ordning på. Som om det skulle hjälpa att gå ut och springa för det, liksom. Men ändå. Eller så tar jag en promenad. Eller nåt sånt.

Jobbigt -_-

No comments: