Monday, October 29, 2007

stirra ner

Måndag. Igen. Vi har gått i skolan i två månader. Tiden går skiiiitsnabbt! o_O

Helgen, ja. I fredags var vi hemma hos Julia. Det var kul. Först. Sen var det inte lika kul längre, tycker jag. Uschaaaa!
Och i lördags drog jag upp till Härnta till min älskade vän Amanda för att hon ville att jag skulle följa med till två killar som gick i tvåan på NV. Vi drog ut i bushen där en av dom bodde, var fruktansvärt onyttiga, kollade på film, snackade en massa och typ.. sov. Igår var en sån där slappdag, vi gick inte upp ur sängen förrän runt två. Då spelade vi poker, Texas Hold'Em tror jag, som jag aldrig har spelat förut, men jag var värsta duktig ändå! ^^
Nu är det lov. Det tycker jag om. Imorrn kommer förhoppningsvis älskade bajskottarna hit från Härnta. Det tycker jag om jättemycket.

Annars är det väl helt okej. Känns dock väldigt konstigt att fel saker kan hända även i lilla Härnösand. Att många där går igenom en fruktansvärt jobbig period just nu. Uäh.

Jag har jättemycket godis som jag tänker äta nu. Kräms!

No comments: