Thursday, November 15, 2007

oh, what a feeling I have inside today

Idag har det sjungits en massa. Men det är roligt, och jag orkar inte bry mig om ifall det är bra eller dåligt, för det är bara kul.


Tamtadam. Jag har ingenting att skriva egentligen, mer än att jag är förvirrad som vanligt. Och att jag ville gymma ikväll men det var ingen annan som hade tid med det. Lite surt. Så då tänkte jag åka till KU istället men jag orkar verkligen inte det. Jag tror inte att jag vill hänga där längre. Fast det är nog så att vi som har hängt där länge ska lämna över till dom nya, så att det kan börja om. Få en nystart liksom.


Idag kom jag på hur snabbt en person kan börja betyda något för en. På bara ett kort tag kan personen i fråga gå från att vara en i mängden eller till och med en främling men bli någon betydelsefull. Coolt.


Jaja. Det har varit en rätt så bra dag idag i alla fall. Det är ju bra.


Jag tycker om den där bilden. Yea <3

No comments: