Tuesday, November 27, 2007

mouthwash

Jag borde verkligen göra engelskan nu, så jag kan redovisa imorrn. Men vart ska jag hitta den energin, liksom? Jag har skrivit klart allt, nu ska jag bara lära mig allt. Yeah right.

Jag har kommit på att det mesta är rätt bra just nu. Jag har en asbra klass, med asbra folk. Jag mår liksom bra. Inte jämt, men mest. Det är najs, liksom.

Jag har fortfarande blåöga av piercingen, fast nu är det mer.. lila och ovanför det grönt och gult, typ. Yey. Jag känner mig jättevacker, verkligen. Not. Men sånt får man väl stå ut med, förhoppningsvis försvinner det snart.

Imorrn ska jag kanske dra till Härnta med Andreas och träffa Ida, också bra.
Allt är så himla bra.
Lite knaggligt med bajskottarna kanske, i alla fall vissa, men ändå bättre nu än för typ en vecka sen.
Jaja.
Nog med snack.
Tjarååååå!

No comments: