Tuesday, November 06, 2007

you may say I'm a dreamer

Lalala. Skolaaaaa. Har precis skrivit ett referat, yey. -_- Men nu är jag klaaar! ^^ Och jag har Imagine i huvudet av någon anledning. Hm.

Jag saknar en massa hela tiden. Folk och ställen och så. Ibland saknar jag till och med högstadiet. o_O Jag tycker inte om november, för då blir man depressed (för att använda ett starkt ord). Jag tänker för mycket. Det är bra med såna tillfällen när jag inte tänker så mycket alls. Som igår kväll, när jag satt med syster och mamma till typ tolv - mitt i naaaatten, dumt för då blir man trött - och inte tänkte så himla mycket.

Det är så mycket jag vill/inte vill också. Jag vill inte tänka så himla mycket hela tiden. Jag vill inte att Andreas ska åka till andra sidan jorden nästa år. Jag vill träffa folk som inte är här. Jag vill ha mat för jag är hungrig. -_- Jag vill träffa Andreas och Ida imorrn. Jag vill träffa bajskottarna till helgen.

Jag vill lyssna på Counting Crows.



Emma tyckte att jag skulle tillägna det här blogginlägget till henne. Så då gör jag väl det. ^^

No comments: