Thursday, November 08, 2007

Walk the line

Nu har vi engelska. Forskningsarbete. Jag jobbar om Johnny Cash, därav titeln på blogginlägget. Fast just nu kan jag inte påstå att jag jobbar särskilt mycket. Det är ganska tråkigt.

Igår köpte jag nya skor! Det var bra. Fast dom är nog inte tänkta som vinterskor, för dom var inte fodrade, men whatevvah. Man kan ha sockar i dom så blir det bra.
Det är snö ute nu. Inte så mycket dock, men lite. Och enligt mor min ska det snöa hela kvällen/natten/morgonen imorrn, så.. då kanske det kommer mer. Bara det är snö till jul så, förra året hade jag typ noll julkänsla, och det berodde mycket på frånvaro av snö. Menmen.

Imorrn ska jag nog dra till Härnösand och fira Mandie för att hon har blivit en stor flicka och fyllt 16. Fast det var typ över en månad sen, men ändå.

Nu ska jag fortsätta jobba. Yey,

No comments: