Sunday, November 04, 2007

Utmaning

Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat

Jag blev utmanad av Ida. ^^


7 sanningar alltså. Jahapp.

1. Jag är sjuuukt asrädd för hajar, kan inte se dom på tv, bild eller nånting

2. Jag trivs verkligen inte i långärmade tröjor, vilket är anledningen till att jag har linnen typ jämt. Jag vet inte varför, men jag känner mig bara väldigt fel i långärmat. Koftor däremot funkar oftast, och munkjackor och så.

3. Jag vet inte hur man länkar till folk på bloggen och kan därför inte göra det. Jag tror förresten att jag ska döda den här bloggen och göra en ny, innan jag blir för bra polare med den.

4. Jag har framtidsångest redan och vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv. Men det löser sig väl.

5. Jag kan få konstiga euforiska ryck och typ gå runt och småle eller dansa och hoppa lite eller så. Det är ganska trevligt i och för sig, men man kanske uppfattas som konstig om man gör det ute bland folk?

6. Jag är vansinnigt envis, framför allt i diskussioner. Det är oftast jag som blir irriterad först, i alla fall om jag tycker att den andra har helt galet fel.

7. Jag har låtar, böcker och filmer som jag förknippar med en speciell känsla eller årstid, och när jag lyssnar/läser/tittar på låten/boken/filmen så får jag tillbaka den känslan väldigt lätt

Jaha. Intressant. Nu ska man utmana också. Jag utmanar Annika, Emma, Maria (som iofs blev utmanad av Ida men ändå) och alla andra som vill göra den! ^^

No comments: