Saturday, March 05, 2011

indie

Isabelle ligger på mitt golv och grinar efter mat. Hon är så jobbig fast jag gillar henne lite i alla fall.
Igår var det indiekväll på NH, först vinade jag och Isabelle lite hemma hos mig innan vi tog oss till en förfest hos en kompis till Viktor innan vi vandrade mot NH. Var till största delen en trevlig kväll. Mådde inget vidare alls imorse, det tog sin lilla tid innan vi tog oss upp och ner mot stan. Har varit en slappisdag idag men det är skönt, ikväll ska jag och Isabelle och kanske Viktor kika på film och mysas.

Häromdagen när jag var på väg till Viktor så skulle jag ringa och säga att han skulle börja laga mat.
Viktor: Men vart är du nånstans då?
Jag: Vid den där skolan med flaggorna.
Viktor: Jaha, där Tricoloren finns?
Jag: Nä.. Det är Sveriges och Tysklands flagga..
Viktor: Jaha.. Men skolan heter Tricoloren!
Jag: Nä.. Språkskolan..
Viktor: ...
Haha det var kul tycker jag.

No comments: