Sunday, March 27, 2011

bio och stan och så

I helgen har lillasyster varit här och hälsat på! Eftersom hon var framme runt halv åtta i fredagskväll så hann vi inte med så mycket mer än att äta middag med Viktor, sen gick Viktor på NH men eftersom Hanna är så liten så fick vi stanna hemma (inte för att det gjorde särskilt mycket) och kolla på film och sova. Typ. I lördags åkte vi ner på stan alla tre och strosade runt och köpte onödiga saker och åt lunch och så. Hårfärg bland annat, så väl hemma igen färgade jag och Hanna håret. Rött till mig och ljusbrunt till henne. Hade tänkt äta lite lyxigt med lövbiff och klyftpotatis men det blev lite bråttom så vi fick stressa i oss maten för vi skulle ner till stan igen och gå på bio. Never let me go såg vi, den var himla bra och tragisk och allt och jag grät inte alls (...) och skådespelarna var fantastiskt bra. Sen åkte vi hem till mig och drack te och kollade på Despicable me för att få lite gladare stämning efter den andra filmen. Och idag har vi ätit pizza och jag och Hanna har kollat på Anastasia (hihi) och sen åkte hon tillbaka till Sundsvall. Hanna alltså, inte Anastasia.

No comments: