Sunday, March 20, 2011

hääälg

Jag har blivit så himla dålig på att ta bilder! Har gått från att ta bilder jämt och ständigt mer eller mindre till att knappt ta några alls. Om jag kollar igenom mina bildmappar på datorn senaste månaderna så har jag tagit kort vid typ ett tillfälle i månaden. Inte bra! Bloggen blir tråkigare också. Skärpning på mig!
I fredags tog jag äntligen tag i mitt tentaplugg, har tenta nu på fredag, härliga tider. Not. Hur som helst, framåt kvällen åkte jag och Viktor och träffade några av Viktors klasskompisar och grillade och hade det trevligt innan vi drog vidare till NH. Det var en trevlig kväll, förutom diskussionen när vi skulle gå hem som ledde till att jag och Viktor inte var hemma förrän halv fem. Men ändå!
Igår hade vi vääärldens slappardag, åkte och handlade och köpte pizza och resten av dagen satt vi i Viktors soffa och kollade på film och Big Bang Theory (ja, vi har en ny serie nu..) och åt onyttigt. Men det är mysigt med såna dagar också! Jag märkte också att jag hade tappat en balsamflaska och en deo kvällen innan (hade grejerna i en plastpåse som gick sönder, Viktor trodde han hade hittat igen allt och jag dubblekollade inte) och gav mig ut på jakt. Hittade dom i en snödriva. Slängde deon men tänker fortsätta använda balsamflaskan, den var ju faktiskt stängd.
Idag är det vårväder ute. Inte så varmt men soligt och fint, vi var nere på stan en stund och strosade runt och hade det trevligt. Nu ska jag ta itu med mer plugg för jag är duktig och ambitiös!

No comments: