Wednesday, December 15, 2010

tråkig uppdatering

Märkte att jag inte hade uppdaterat på ett tag. Hade faktiskt fullt upp i helgen (typ..). Jobbade i lördags, var typ tio gäster i caféet på hela dagen, inte alls pinsamt för musikerna. Sen åt jag middag hemma hos Viktor innan vi åkte in till stan, träffade Marielle och Matilda och åkte hem till mig och chillerillade. Den mycket trevliga kvällen avslutades på Irish.
I söndags var det en findag, jag och Viktor gick långpromenad i kylan, åkte till Birsta och köpte juleklappar och på kvällen åt vi kinamat till middag och kollade på film och frossade Ben&Jerry's, myyyys!
I måndags var vi på Birsta, Viktor missade bussen till Umeå, vi fikade och Viktor missade inte andra bussen. Igår var jag bara hemma och segade och sen blev det ännu en tur till Birsta. Nu har jag köpt alla mina julklappar (mer eller mindre, ska kanske utöka nån) och det är mer än en vecka kvar till julafton! Så effektiv har jag nog aldrig varit förut gällande julklappsinköp.
Nu ska jag fundera på varför folk i amerikanska serier alltid säger att det är "deras sista dag som singel" typ dagen innan deras bröllop trots att dom är i ett förhållande och har varit det i flera år. Då är man ju inte singel!? Och så ska jag fortsätta pyssla med en av juleklapparna!

1 comment:

Marielle Elva said...

inte singel, men det är sista dagen de är "fri". sen är det kört :P