Monday, December 20, 2010

opepp

Är fortfarande lite förkyld. Blir lite less. Dessutom har jag tappat typ all julkänsla jag hade runt första advent. Längtar fortfarande till julafton men känner inte juligheten liksom. Tråkigt. Kanske blir bättre på torsdag när alla julklappar ska slås in och det ska julpyntas och granen ska kläs och sånt. Hihi.
I helgen har vi varit på min farbrors 40-årsfest och igår var det en latisdag, jag och Viktor låg i sängen och lyssnade på julmusik halva dagen, sen gjorde vi fina marsipansaker med resten av familjen innan vi åkte hem till Viktor och åt middag och bastade och kollade på (surprise surprise) How I met your mother.
Nu är jag jätteseg och försöker samla energi för att fortsätta städa mitt rum men det går inget vidare. Ska dammsugas och dammtorkas och jag känner liksom inte peppen. Hehe.

No comments: