Sunday, December 05, 2010

harry potter dröm 3.0

Drömde om Harry Potter inatt igen. Tredje gången på en vecka. Vad är det här egentligen? Kommer inte ihåg så mycket mer än att vi sprang/körde bil i en backe som var jättehal och att jag var arg för att dom hade bytt skådespelerska till mrs Weasley. Tänk så det kan bli.

Nu känns det som att jag har hundra kilo grus i ögonen fast jag sov jättelänge idag. Viktor skulle egentligen ha kommit hem till Sundsvall igår och pussat på mig men fastnade på Gran Canaria på grund av strejken och kom inte hem till Umeå förrän mitt i natten. Så vi får ses nästa helg i stället. Tur att jag ska jobba hela den här veckan så jag har nåt att göra på dagarna. Jag ska vara med på julvandringarna när småbarnen kommer och ska gå runt i kyrkan, hihi. Hoppas jag får vara utklädd till nåt kul, typ ett får :D (Hihihihi, och så blir det pengar också, hihihihi).
Det var nåt mer jag skulle skriva men det har jag glömt. Längtar jättemycket till julafton. Har försökt göra en julelista på spotify men den har bara typ 8-10 låtar än för det finns inte så mycket bra julmusik där tycker jag. Men ska försöka utöka den lite.
Nu ska jag snart gå upp och joina lussebullebaket tror jag, sen blir det julemarknad på Norra berget! Så himla mysigt.

No comments: