Wednesday, December 01, 2010

träning

Jag och Elias spelade Wii nyss och avslutade med boxning, jag kan typ inte röra armarna. Kanske dags att börja träna igen?

Igår åkte jag till tandläkaren och var arg men det hjälpte inte så nu är jag ännu argare. Efter det åkte jag till mormor och morfar på överraskningsvisit. Hade bara tänkt åkte dit och dricka kaffe och äta nybakade tekakor (jag visste faktiskt inte om att det bakades när jag spontanbestämde mig för att åka dit och hälsa på) men det slutade med att även Hanna och Elias kom dit och åt middag eftersom mamma skulle iväg och sjunga. Det var mysigt, jag och mormor och morfar pratade om studier på den gamla tid'n.
Mormor: Folk äter ju ute så mycket nu! När jag studerade, då var vi bara ute och åt på söndagar, och det var inte ens varje söndag! Då åt vi schnitzel för det var lyxmat och kostade 6 kronor..
Så var det förr i tiden alltså. I Gävle tror jag minsann. En lägenhetshyra på 100 kronor hade hon också.
Nu ska det bakas chokladbollar och tittas på Grey's.

No comments: