Wednesday, December 22, 2010

leta lägenhet

Hostade precis ihjäl mig lite. Askonstigt, ibland får jag världens hostattacker, sådär bara! Kanske inte är så bra.

Åt precis kyckling med krocketter och kantarellsås, nomnomnomnom. Ville typ äta tills jag kräktes bara för att det var gott. Gjorde inte det. Nu klickar jag runt på lägenheter som man inte har råd med men som man önskar att man hade råd med för då skulle det vara lite enklare. Har inte fått nåt napp än så länge på nån lägenhet som faktiskt funkar ekonomiskt och som jag har ansökt/mejlat om. Är väl inte så bråttom än eftersom det är några veckor kvar innan det ska flyttas, men det börjar ju bli lite stressigt. Hej vuxenlivet.
Snart kommer Viktor hit med några glas han har köpt, då ska jag måla dom till fina ljuslyktor! Kreativ jag är. Hihi.

No comments: