Friday, December 31, 2010

2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Var på Urkult, sommarjobbade på äldreboende, tog studenten med mera
Har du några nyårslöften? Börja träna. Ta tag i mig själv.
Vilka länder besökte du? Grekland
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Studenten 9 juni. Och 10 januari kanske, när jag och Viktor blev tillsammans.
Vad var din största framgång 2010? Äh vet inte. Att jag lyckades fixa sommarjobb kanske, haha. Mitt och Viktors förhållande kan väl kallas en slags framgång.
Största misstaget? Äh vet inte.
Bästa köpet? Oj, ingen aning.
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder typ. Små resor. Urkult.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Studenten, och min fina klass och fina vänner och fin familj, och Viktor.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oj, hur mycket som helst, har upptäckt massa ny musik det här året!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med folk
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var i skolan och firade på kvällen med familjen och släkten och Viktor
Bästa boken du läste i år? Hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvann (Jonas Jonasson). Den var fin på så många sätt.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Strumpbyxor. Randigt. Kanske.
Den bästa nya personen du träffade? Tänker jag efter har jag nog inte träffat så mycket nytt folk det här året. Tråkigt, men har ju en massa bra gammalt folk ändå!

No comments: