Tuesday, January 15, 2008

love is not a victory march

Idag flyttar Julia hem och slutar i vår klass. Ganska sämst. Men jag hoppas att det blir bra. ^^

I fredags träffade jag bajskottarna. Hela gänget. Har nog inte träffat alla på samma gång sen.. jag vet inte när, längesen. Det var bra. Jag mådde bra. Dom får mig att må bra, oftast. ^^ Puss på er!
Och idag hade vi våran esv-redovisning. Det hade ju kunnat gått bättre, men det gick ändå hyfsat. Det var kul i alla fall.
Annars är det chill, förutom att jag har haft så lätt till gråt senaste dagarna, förstår inte varför. Har nån slags svacka, antar jag. Började nyss grina av en låt, höll nästan på att börja böla idag när vi skulle säga hejdå till Julia (fast jag var inte den enda, iofs) och så vidare, och så har det varit sen helgen, typ. Mjäk.
Imorrn kommer nog bli en rätt chill dag, har engelska på förmiddagen, då skulle vi kolla på film tror jag, eller nåt sånt, och sen är det datorkunskap, men eftersom jag är klar med typ allt så tror jag inte att jag behöver gå på den. Sen ska jag förhoppningsvis träffa Andreas och Ida. ^^

Tjaråååå!


what hurts the most was being so close
and having so much to say and watching you walk away
and never knowing what could have been

Jag missade varenda jävla chans jag fick.

No comments: