Tuesday, January 29, 2008

Aprés Moi

Tamtadam. Jag har typ tre timmars hål nu, min pianolektion slutade runt halv tio, satt kvar och klinkade en stund och nu har jag ingenting att göra. Kanske drar hem till Jonas en stund och hänger med Emma som börjar kl ett idag (fast jag börjar iofs kl ett imorrn xD).

Haha, både jag och Annika har drömt att det var en mördare i våran klass som gick runt och hade ihjäl alla, lite läskigt. Det kanske är det på riktigt! o_O Fast jag tror inte att vi drömde samma dröm samma natt, men ändå. Palla.
Igår saknade jag nian så sjukt mycket, fick värsta rycket. Hela dagen gick jag och tänkte på nian och Polen och bajskottarna och allt. Det var jobbigt, jag blev ledsen ju. Inte för att jag har sämsta klassen nu heller direkt, men ändå. Ibland längtar jag tillbaka.
Jag vill ha tjejkväll! Med ansiktsmask och en massa choklad och onyttigheter och nån bra film, typ The notebook eller nåt! xD Måste fixa det snart! ^^

Egentligen är det helt onödigt att jag har en blogg eftersom jag bara skriver en massa skit. Jag tror inte att det är nån som läser den egentligen. Men, sånt händer. Nu ska jag göra nåt vettigt, eller så. Tjarååå

1 comment:

Snillen Spekulerar said...

Jag läser :)