Thursday, January 10, 2008

brother oh brother

Emma lyssnar på Måns Zelmerlöw vid datorn bredvid mig, därav rubriken. Fast nu bytte hon till Justin Timberlake, verkar det som. Ack ja.

Vi har engelska, ska söka fakta om amerikanska valet. USA's valsystem verkar lite fuckat. Plus att man måste hålla reda på en massa saker för att kunn rösta. Palla, liksom. Vi tycker nästan lite synd om amerikarna som måste rösta på typ 25 saker.
Annars har jag väl inget som är värt att skriva om. Skolan är igång igen och det känns i princip som att det inte har varit lov. Imorrn drar vi till Marielle för att fira henne, hon fyllde 17 igår, gratz igen darling! ^__^ Snart fyller jag också 17, sen är det bara ett år kvar tills jag är myndig, och dååååå... kommer det förmodligen inte bli så stor skillnad förutom att jag får bestämma lite mer själv, dricka alkohol och skriva under papper. Yey.
Nu ska vi leta vidare, eller nåt. Tjarååå.

No comments: