Monday, January 21, 2008

oh what you do to me

Fy helvete vad ont i magen jag fick nu. As. Det här har varit en lam dag. Jag hatar alla serier som går på vardagarna som man fastnar framför fast man egentligen inte vill.


Vi är lediga idag och imorrn. Eller egentligen är vi inte lediga, vi har såna där självläsningsdagar eller vad dom kallar det, men eftersom vi är så duktiga att vi redan är färdiga med allting så är dom flesta hemma i stället. Det lär inte vara mycket folk på skolan idag. Jag tänkte nästan sms:a Ida när jag vaknade och skriva nåt kul (som hon antagligen inte skulle tycka var lika kul som jag skulle tycka) men jag gjorde inte det. Tänk vad snäll jag kan vara! Heh *host* ^^


Helgen har varit bra, i fredags käkade vi tacos med en massa släkt, i lördags kom Marielle hit och vi såg Försoning (som folk borde se, tycker jag, även fast hjärtat brister) och igår hängde jag först med henne på stan och sen hängde jag med Ida och Andreas en stund. Och så spelades det blues i lördags också ja, mina käre far och hans coola band. Eh, eller nåt. Fast dom är rätt bra ändå. Blues är tufft, fast tjatigt.


Det här blev ett ganska långt inlägg. Jag tror inte att folk nånsin läser mina bloggar för dom är bara onödiga, men ändå. Det är ju inne att blogga, och man får ju inte vara ute. För där är det kallt. HAHAHAHAHAH jag hatar min humor (egentligen inte, men den är sämst). Nu ska jag lyssna på Moneybrother eller nåt, tjarååå!

1 comment:

Ida Nordung said...

Tur för dig att du inte sms:ade! Jag besparade nämligen dig och Andreas ett sms sådär vid halv sju-tiden :D