Sunday, August 15, 2010

urkult och stockholm och sånt

Viktors internet är bajs så nu sitter vi och väntar på att How I met your mother ska ladda klart så vi kan kolla på det. Det kommer ju bara ta typ tusen timmar till. Asjobbigt. Men då tänkte jag att jag kan ju blogga lite eftersom det var ett tag sen. Jag har varit på Urkult och det var trevligt. Mycket fulla människor och bra musik och gemytlig stämning och vegetarisk mat. Sen åkte jag till Stockholm med Viktor och det var mysigt och fint och jättebra. Vi var ute på Fjäderholmarna trots det mulna vädret och jag höll på att kissa på mig av lycka över alla småbutiker med onödiga halsdukar och tekoppar och vykort och grejer. Dock köpte jag ingenting eftersom allt kostade cirka en miljon kronor. Men vi fikade och hade det mysigt ändå. Och dagen efter strosade vi runt på stan och gjorde av med pengar och umgicks med Agnes och hennes Viktor, det var också väldigt trevligt och fint och bra.
Den här laddningen går hur segt som helst. Tror vi ska kolla på lite Kjell på youtube istället.

1 comment:

Agnes said...

KJELL!!!