Sunday, August 29, 2010

skäms bloggläsare

Eftersom ingen av mina bloggläsare (alla.. fem typ) behagade att svara på mina frågor i förra inlägget så har jag inte blivit ett dugg klokare gällande varken taxichaufförer eller dreads! Eller jo, jag har blivit lite klokare gällande dreads, fast egentligen inte. Jag vill ha, men jag vet ju också att jag är en sån där person som egentligen inte vet vad jag vill och därför kommer jag kanske ångra mig när jag väl har dreads och då måste jag klippa bort dom och då kommer jag ha jääääättekort hår. Så vi får se.
Och förresten så är jag besviken på dig Isabelle! Om du läser det här så ska du veta att jag är besviken på dig som inte har kommenterat något av mina blogginlägg än! Skämmes.
Nu har alla som ska flytta iväg från Sundsvall flyttat iväg från Sundsvall tror jag. Emma åkte för längesen, Ida och Andreas begav sig till Göteborg (Ida begav sig i och för sig från Härnösand, inte från Sundsvall, men ändå) i veckan och idag begav sig Viktor till Umeå. Jag stod utanför Café Basilica och grinade och skämde ut mig lagom. Menmen, jag åker nog upp dit redan till helgen så.
Nu vet jag inte vad jag ska göra till våren längre. Pappa försökte förklara för mig att jag kan läsa juridisk översiktskurs och ändå söka till hösten fast då måste jag byta plats på mina kurser och nåt. Jag fattade hälften ungefär. Men jag har mejlat studera.nu så jag hoppas jag får svar snart.
Igår rensade jag och Viktor min garderob! Så nu har jag ungefär hälften så mycket kläder där inne än vad jag hade förut, om inte mindre än hälften, men det känns bra.

1 comment:

Bella said...

FÖRLÅT EMMIS! Men nu kommenterar jag :D appropå taxigubbar, jag åkte med en ASsnygg taxikille inatt, skulle kanske ha frågat han hur dom får betalt då :P