Friday, August 27, 2010

framtidsplanering

Nu tror jag att jag kanske vet vad jag ska göra till våren! Hihi, och så har jag ställt mig i kö till Bostaden i Umeå också. Och så har jag fått lön och lagt undan en massa pengar på mitt sparkonto så nu har jag ganska mycket pengar sparade. Duktig jag känner mig!
Idag har jag suttit på Södra berget med Annika och Viktor i blåsten och tittat på Sundsvall och pratat framtid och sånt, sen åkte jag och Annika ner till stan och åt sushi och strosade runt lite. Ikväll ska jag nog vara hemma och kolla på nån film och typ.. äta godis :D Och så måste jag skriva adresser till alla mina studenttackkort också.. mindre kul.
Måste åka iväg och lämna mitt CV på olika ställen, påminnelse till mig själv!

Idag fick jag och Hanna våra kläder som vi hade beställt och nu känns det som att hösten snart är här på riktigt! Det är mysigt tycker jag!

No comments: