Wednesday, August 25, 2010

caféjobb

Jobb jobb, men pengarna rullar in. Skönt att koppla bort från beslutsångesten 2.0 också. Tydligen kan man inte söka till juridik i Umeå på vårterminen så där rök min plan, för då kan jag inte läsa Juridisk översiktskurs heller som jag hade tänkt för då skiter det sig till hösten istället. Vad göra vad göra? Jag är ganska säker på att jag inte vill bo kvar i Sundsvall ett helt år, så ett alternativ är ju att läsa nån random kurs som jag kan ha användning av i juridik och söka till hösten igen, för till Umeå vill jag, helst nu! Fast egentligen vill jag inte flytta hemifrån. Fast egentligen vill jag flytta hemifrån. Fast egentligen. Egentligen.

1 comment:

yezz said...

Har precis samma problem och känner precis samma sak. Tycker de kan ha samma utbildningsutbud på våren som hösten, i alla fall de stora viktiga utbildningarna. Som t.ex min utbildning, inte finns det historia eller religion, men till textil och träslöjd kan man söka, vem vill bli de liksom?!