Monday, August 30, 2010

dygnvändning

Jag som hade varit duktig och ställt klockan för att vända tillbaka dygnet lite, bara för att jag inte jobbar så mycket behöver jag ju inte sova till tolv varje dag liksom. Men jag tror att jag måste ha stängt av det när det ringde för jag vaknade halv tolv av att mamma ringde, och tre sekunder efter hon hade lagt på (när jag fortfarande låg i sängen och försökte vakna) så ringer en IKEA-människa och säger att han står utanför dörren med Hannas säng och undrar om han kan få bärhjälp. Så då fick jag slänga på mig kläder och rusa ut med morgonfrisyr och allt. Härliga tider.
Nu kom jag förresten på vad jag drömde inatt, att jag jobbade extra på Lindgården och att typ alla som bodde där i somras hade dött, det var skumt och ganska hemskt.
Får försöka vända tillbaka dygnet imorrn istället, nu ska jag försöka hitta nån frukost och sen funderar jag på att gå ut och springa lite, om jag orkar.

No comments: