Monday, August 23, 2010

städning och sortering

Idag börjar folk skolan. Men inte jag. No more Skvadern. Jag har inte känt mig särskilt vemodig över det på hela sommaren, men senaste dagarna har det faktiskt känts jobbigt att vi inte ska tillbaka till Skvadern. Det var en fin liten skola, jag är så glad att jag valde att gå där. Så himla glad.
Igår städade jag min bokhylla. Det behövdes, det fanns mycket onödigheter där. Nu är den fin och jag och Viktor (mest jag för Viktor satt mest och tittade på..) nös damm i flera timmar kändes det som. Nu ska jag nog ta itu med mina studentpresenter som fortfarande ligger kvar i en av våra soffor där jag öppnade dom på studentdagen.. Men nu ska dom ner i flyttlådor och sånt! Effektiva Emma är framme igen, det tog bara lite tid. Garderoben måste jag också ta itu med, får inte in mina kläder där längre så allt ligger på fel hyllor och det är bara en enda röra och jag använder typ hälften av allt som finns där inne. Fast det hinner jag nog inte idag. Vi får se.

No comments: