Tuesday, June 29, 2010

bloggis

Long time no blogging. Men jag orkar inte blogga. Hinner inte vara inne på Internet. Orkar inte vara inne på Internet. Men nu bloggar jag lite.
Det har varit midsommar och då åt jag först en mysig middag hemma hos Viktor innan jag åkte hem till Annika och där drack jag mycket vin (som blev spetsat av mina kära vänner med vodka utan mitt vetande, tackar och bockar), dansade i regnet och blev biten av många, många mygg. Dagen efter klev jag upp strax efter kl sex PÅ MORGONEN (skämtar inte) och jobbade till kl åtta på kvällen. Pengarpengar! Jag har jobbat mycket. Och solat för det har varit fint väder i två dagar. Och haft PATC-maraton hemma hos Emma. Och firat Viktor som har fyllt tjugo. Och sånt. Imorrn jobbar jag igen.
Och det är ungefär det som händer just nu.

No comments: