Tuesday, June 22, 2010

utomlands

Jag har tittat på utlandsresor i typ en timme. Är sjukt peppad på att åka i augusti och sen åka en gång till i september med familjen. Hihi, det vore ju chillis liksom!
Annars händer det inte särskilt mycket just nu. Jag jobbar och pratar med tanter och gubbar och försöker få dom att äta när dom trilskas och försöker få dom att kliva upp på morgonen och gå och lägga sig på kvällen och så vidare. Det är faktiskt ett ganska trevligt jobb om man bortser från typ toalettbesöken. Deras toalettbesök alltså.
Snart är det midsommar. Jag är ledig på fredag men jobbar HELA lördagen och nästan hela söndagen. Men vi har fet OB så pengarna rullar in.
Det är tråkigt väder ute men det gör inte så mycket så länge man jobbar men det suger när man är ledig..
Idag började jag kl tre och imorrn börjar jag kl två så jag får två sovmornar i rad. Att det är tråkigare att jobba kväll än dag för jag väl försöka förtränga.
Nu ska jag äta hårdbröd och dricka te.
Jag är kär i Viktor för han är en sån himla fin pojkvän.
Livet är rätt okej just nu.

No comments: