Friday, July 09, 2010

juli

Jag har varit off från internetvärlden senaste tiden. Och det har bara varit skönt. Men nu kände jag att det var dags att uppdatera lite. Fast egentligen finns det inte så mycket att uppdatera om, jag jobbar på och sånt. Förra helgen hade vi ett kalaspoolparty (alltså, ett helt ÄKTA poolparty) och nu är det gatufest! Lagom till gatufesten har jag såklart fått apont i halsen så jag vill typ gråta varje gång jag måste svälja, men äta bör man annars dör man så det är bara att härda. Och så har jag börjat pyssla med mitt gymnasiealbum, det förra albumet fick inte alla bilder plats i så jag fick köpa ett nytt. Och så är det varmt ute. Och så fick jag träffa Ida och Andreas igår och det var fint, vi satt på gräset och fick påhälsning av en and och åt sushi och åt glass och jag fick finaste studentpresenten. Och så har jag fantastiska vänner och en snäll familj och världens finaste pojkvän och förutom jobbet (som ändå är helt okej) och halsont så är allt så himla bra just nu. Så himla bra.

No comments: