Wednesday, June 16, 2010

efter-studenten-funderingar

En tanke. Jag känner typ ingenting av studenten-är-lika-med-inget-mer-estet-osv-grejset. Jag trodde att jag typ skulle vara alldeles deppig och förstörd ett tag. Men bortsett från morgonen efter studenten när jag fick en nyvakengråtattack så har jag bara varit glad över studenten senaste veckan, för ja, idag är det en vecka sen vi sprang ut på balkongen.
Betyder det att jag kanske var väldigt redo att ta studenten trots att jag inte trodde det? Det gör det nog. Kalas är det!

Nu är det jobb som gäller. Oerhört fina OB-pengar. Finafina pengar. Får jag. Men det ska ju jobbas också. Fast gamlingarna verkar ganska söta så bortsett från typ bajs och sånt så tror jag det kan bli ett trevligt jobb. Som inbringar mycket pengar, om jag inte nämnde det.. (jag måste intala mig själv det då och då och därför är det ju bra att det står på bloggen).
Nu ska jag duscha och sen är det Grey's!

1 comment:

Vikkepikke said...

finafinafinafina OBpengar!
det är bra för då kan du köpa ett objektiv till mig som kostar 50 kronor.. om någon lägger till 5720 kronor :D <3