Thursday, May 13, 2010

tristess

Tristessen har ingen lag. Så nu blev det Internet. Men jag har faktiskt inte varit inne på Internet här hemma på typ två veckor! Och det har inte stört mig alls utan bara varit skönt att slippa datorn. Hihi!

Idag är det gråregnväder och jag fick för mig att cykla när jag och Viktor skulle ner till stan och fika så han skulle slippa skjutsa hem mig efter. Sen började det regna. Plus att jag höll på att bli påkörd. Menmen, nu har jag faktiskt cyklat två dagar i rad, trots vädret!
Jag har egentligen inte så mycket att skriva. Igår var det fyra veckor kvar till studenten. Imorrn är det sista chansen att komma och kika på mig, Thomas och Lisa i "Kärlek är lätt va!?" på Pipeline kl 18, alldeles gratis!

Viktor är en gullis och nu ska jag läsa bok tror jag.

No comments: