Thursday, May 20, 2010

krav

Jag har tänkt. Att igår när jag inte följde med på mösspåtagningsfesten (fast jag var en stund hemma hos Emma och träffade Jessica, Annika, Jocke och Emma dårå innan festen) så hade jag, trots att jag faktiskt inte ville gå, en gnagande känsla i magen av att jag missade nånting. Fast jag vet att jag inte tycker att det är kul att gå på krogen och fast jag inte hade råd och fast jag visste att det var jättemånga andra som inte var där. Varför blir det så? Skulle jag ha tyckt att det var bättre att ha följt med fast jag inte ville bara för att man "ska" det? Näh. Minsann. Som Jessica sa igår: Varför ska alla vara med på allting hela tiden? Vi gör ju så mycket grejer ändå!

KRAAAAAAV! Som egentligen inte är krav. Men man tror att det är krav. För att man är dum i huvudet.

Ikväll ska jag och Viktor gå på bio och se Robin Hood! Det är inget krav. Vi vill se den.

1 comment:

Yezz said...

Emma du missade ingenting mer än en kul utekväll, det kommer många fler om inte annat fler ännu roligare hemmafester :D