Monday, May 10, 2010

Internetpaus

Det har varit dåligt med bloggande. Men jag orkar verkligen inte sitta vid datorn längre. Det är så onödigt, och tråkigt. Så jag har mer eller mindre tagit en halvpaus från Internetvärlden (kollar facebook på skolan, i och för sig..) och gör vettigare saker i stället, som att kolla på Will&Grace och sånt. Men lite bloggande ska det nog bli.

Nu är det söndag igen och på onsdag är det fyra veckor kvar till studenten. Igår var det en månad kvar till studenten. Galet. Och idag har jag och Viktor varit tillsammans i fyra månader, det är ju ganska fint och bra. Igår var vi med mamma och Elias på utställning och tittade på fina tavlor som Viktors mamma och lillasyster hade målat. Fint var det. Duktiga är dom. Sen åkte vi till Lörudden men där blåste det så vi åkte hem igen.
I lördags jobbade jag och tjänade pengar. Tror aldrig det har varit så stressigt på jobbet. Eller jo, det har det nog, men ändå. Jag och Amanda sprang runt och försökte hålla reda på beställningar och vem som skulle ha vilken paj. Men pengar blir det. Sen åkte jag till Emma där hon, Annika och Jessica var för vi skulle fira Jessica lite. Vi åt god hemmagjord pizza och godis och spelade Harry Potter (kan tilläggas att vi alla har läst böckerna och jag, Emma och Jessica har läst dom första böckerna ungefär femton gånger var, det blev en hård match) och "Med andra ord". Sen kom Viktor och hämtade mig och så åkte vi hem och kollade på Yrrol. Det är en skum film.
Nu ska jag knäcka Viktor på X-box Rally.

No comments: