Sunday, May 30, 2010

studentbal

Jag tycker lätt att det inkommande studiebidraget var värt ett alldeles eget blogginlägg med tanke på hur stort behov jag har av de pengarna just nu (blev det där en riktig mening?). Jag vet inte när jag hade såhär dåligt med pengar sist. Illa. Inte har jag fått nån lön den här månaden heller eftersom jag inte jobbade något i april. Illa! Men imorrn kommer det pengar!
Igår var vi på bal. Det var fint och bra och trevligt och allt, och alla var så fina, och klumpen i magen över att studenten snart är här och då kommer jag inte längre få träffa de här människorna varje dag växte ännu lite till. På onsdag är det bara en vecka kvar till studenten! Men, trevligt var det som sagt.
Idag har jag haft en mysig dag med Viktor och ikväll blir det bio med några bra tjejor, Sex and the City 2. Jag har aldrig riktigt gillat den serien, men nu är jag alldeles beroende. Det är ganska illa eftersom det egentligen är en ganska dålig serie.. Menmen, får se hur filmen är!

No comments: