Monday, May 31, 2010

nyfriserad

Idag är sommaren här. Tillfälligt i alla fall, men vi får hoppas att det håller i sig! Jag har klippt mig och ätit lunch med Viktor och läst och solat i flera timmar och kollat på bilder från balen. Det är fint väder och det är snart student och jag är som sagt nyklippt och nysolad och jag har en fin pojkvän och fina vänner och läget är chill.
Igår var vi ju på bio. Och såg Sex and the City 2. Precis som ettan var den lite för långt men ändå helt okej. Sen kom Viktor hit och sov med mig och vi kikade i ett fotoalbum från när jag var plutteliten och jag hoppas verkligen att mina kära föräldrar väljer studentplakatbild med förstånd.
Nu ska jag fortsätta lägga till låtar och lyssnar på min Sommar 2010-lista på Spotify (för det är ju faktiskt juni imorrn) som så fint inleds med "En vänlig grönskas rika dräkt" på typ.. fiol? från en Lars Winnerbäck livespelning. Det är så fint.

No comments: