Monday, March 17, 2008

sweep me off my feet

Idag var en dryg dag. Fick inte så mycket gjort på matten som jag skulle behöva, istället blev det storm i rummet där vi satt. Men den drog förbi (tror jag). Idrotten var rätt tråkig. Idrott är tråkigt. -_-

Men snart är det lov igen. Och jag behöver verkligen det, känner jag. Förhoppnigsvis förhoppningsvis drar jag ner till Västerås och träffar Agnes och Alex och folket! Har inte träffat dom på hur länge som helst, verkligen. Så det hoppas jag på. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men Julia kommer kanske hit och hälsar på! :D

Helgen har varit rätt bra, i fredags var jag bara hemma, i lördags var vi hos Bränströmmarna och igår sjöng jag. Sen på kvällen åkte jag hem till Jonas och var med honom och Emma och kollade på film och spelade Buzz, jag ägde ut dom totalt! Not xD Sov i soffan, som jag sa att jag aldrig nånsin tänkte göra igen men man tar vad som finns, liksom. ^^ Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra, prata med Agnes och typ sova.


Nu ska jag spela lite David Gray tror jag.
This years love är min nya kärlek!

so who's to worry if our hearts get torn
when that hurt gets thrown
don't you know this life goes on
and won't you kiss me on that midnight street
sweep me off my feet
singin ain't this life so sweet

No comments: