Thursday, March 20, 2008

if you have to let it go

Det är lov. Jag har tråkigt. Bläh. Jag borde gå ut för det är en massa fint väder, men det är kallt! :s Nu vill jag inte ha mer snö! Ge mej vår!!
Any waaay, igår var jag hemma hos Jonas med honom och Anka. Grey's anatomy, snack och nån bok som Annika hittade som var kul xD Visste ni t ex att det finns en lag i nåt land som förbjuder grisar att ha sex på flygplatsområde? xD Haha, men mys var det iaf :) <3>
Skolan igår var också ganska intressant. Vi tyckte att det blev lite för mycket matte efter ett tag så vi körde vattenleken istället. Det var kul och äckligt och jag hade ägt sönder alla om jag inte hade blivit kittlad. Menneee ja.
Och på måndag kommer Julia hit! :D Ska träffa henne antingen på måndagkväll eller tisdag förmiddag, och sen åker jag till Västerås! :D Och träffar Agnes och Alex och kanske förhoppningsvis några fler. Det blir chiiill, tror jag. Det fåniga är att jag åker iväg när typ Jonas, Emma, Jocke och Anna kommer hem. Men sånt händer.
Jag borde verkligen duscha nu, känner jag >_<

Aa tjaråååå

1 comment:

Anonymous said...

See here or here