Friday, March 14, 2008

I've been down and I'm wondering why

Hemmafredagkväll. Känns rätt skönt att bara vara hemma en kväll. Chill, liksom.
Jag och Emma var på Birstacityyyy idag, jag hade tänkt handla en massa saker för alla presentkort jag lyckats samla ihop senaste jularna/födelsedagarna, men det enda som följde med hem var godis. Men det är inte så illa det. Jag hade i alla fall väldigt kul åt iPod-barnen som jag hittade. Emma tyckte kanske inte att det var lika kul, av nån anledning. Ibland förstår jag henne inte. xD
Imorrn ska jag ev. köra biiiil, sen på kvällen ska vi hem till Bränströmmarna och äta middag, det blir nog najs det. Och på söndag ska jag sjunga, pallaaaa, jag orkar inte. Menmen, det är inte hela världen.
Annars har veckan varit väldigt lam, känns det som. Jag har bara dragit runt, typ. Gjorde ett rejält ryck i matten, men annars har det varit rätt lamt, som sagt. I onsdags åkte jag och Andreas upp till Ida och hälsade på. Vi gjorde ungefär vad vi brukar göra; åt mat, pratade strunt och lite allvar, drack kaffe och kollade på Yrrol, fantastisk film som jag hade glömt bort typ xD Andreas körde safely dit och hem och ja, det var chill.

Meheeen, ska se om jag kan hitta på nåt vettigare att göra nu, typ.. kolla på tv. Jeez.
Tjarååå

No comments: