Sunday, October 21, 2007

is someone getting the best of you?

Söndag. Igen. Skola imorrn. Igen.

Idag hade jag tänkt ha en slappdag, typ kolla på film eller nåt, men sen kom jag på att jag måste städa. Och kanske ska jag ut och jogga en stund också. Om jag hinner/orkar/har lust.

Det här har varit en bra helg. I fredags åkte jag och Andreas till Ida, vi kollade på Moulin Rouge (<3<3<3),>


Om en vecka är det höstlov. Jag har blivit tillfrågad att åka ner till Dalarna och träffa Rättviksfolk. Det är konstigt hur det har blivit, hade det varit för ett år sen hade jag nog inte tvekat alls utan bara bestämt mig direkt för att åka. Det är inte samma sak längre, för jag har knappt någon kontakt med folk därifrån längre, bara några få. Men jag kanske åker ändå, för att se om det är samma sak eller om allt har ändrats. Fast jag vet inte om jag har tid. Vi får se.

Men nu ska jag städa så det blir fiiint! ^^ Tjarååå!!!





No comments: