Tuesday, October 09, 2007

even the stars refuse to shine

Varför är det så, att när man verkligen vill se en viss person i skolan så ser man inte honom utan bara en av hans polare, men när man inte alls är i behov av att se personen så råkar han springa förbi mest hela tiden. Detta har i och för sig bara pågått sen i torsdags, personen i fråga vet nog inte ens vem jag är och det känns som att det kan gå över ganska snabbt. Kanske.

Nu är det tungt. Tungt tungt tungt tungt. Jag orkar inte. Det går upp och ner hela tiden, och just nu går det ner ner ner. Vilket gör att jag blir nere, vilket förstör en massa. Men liksom, väx upp.

Just nu skulle jag vilja ha en massa saker här, bland annat bra vänner, kramar, bra musik och filmen Underbara Älskade. Jag har bra musik. Alltid nånting. Det andra är på vift, på avstånd och sånt hjälper inte ens telefoner mot.

even the best fall down sometimes
even the stars refuse to shine

No comments: