Monday, July 12, 2010

tell me why I don't like mondays

Måndag igen och gatufesten är över. Äntligen tänker jag säga. För gatufesten tär på en, särskilt i år när jag var superförkyld och hostade lungorna ur mig och hade så ont i halsen att det kändes som att svälja knivar. Men det var fint ändå såklart!

Hur som helst så hade jag och Viktor varit tillsammans ett halvår i lördag, och det är ju faktiskt lite halvjämnt så igår hade vi picknick på Spikarna i blåsten och sen åt vi middag. Det var fint.

Det är fint på Spikarna.

Vindruvor och ett hårigt ben (inte mitt) ^^

Kakoorrrrrr

Puss (ni får ursäkta mitt ansiktsuttryck och att det ser ut som att jag typ inte har något hår).

Viktor

Idag har jag duschat en tant som typ hade rullat i bajs och sen såg jag att jag inte har kommit in på juridik. Fast det gör i och för sig ingenting eftersom jag ändå hade bestämt mig för att jobba i höst. Såatteee, såäre!

No comments: