Wednesday, July 21, 2010

change change change

Har precis pratat med Viktor på telefon i över en timme för han är i Dorothea i affärer (nä, han inventerar skog och tjänar massa stålar, men ändå..). Han är så fin. Vi pratar mycket om björnmyggor, att vi båda most likely har ADHD (nej sånt är inte att skämta om, jag vet) och saker som det skulle vara äckligt att vara. Typ en slask. Äckligt.
Nu är jag jättekissnödig men jag tänkte blogga lite snabbt ändå, med allra bästa Counting Crows i högtalarna ska det nog gå bra. Jag har kommit fram till en sak idag. Att jag har energitjuvar runt omkring mig (jag gillar inte ordet energitjuvar för det känns så himla skaffa-dig-ett-nytt-liv-och-bli-lycklig-aktigt, och det behöver inte jag). Det finns folk som man kanske saknar när man inte är med men som man mår ännu sämre när man träffar. Det är ju inget vidare.
Nu är jag verkligen jättekissnödig. No more blogging for today.

No comments: