Sunday, November 13, 2011

söndagstråk

Har askalastråkigt. Hanna var här och hälsade på i helgen, eftersom jag var i Sundsvall ända till fredag så följde hon med hit. Men nu har hon åkt hem och Viktor har inte tid att skypea (det suger förresten att han är i England, hur mycket som helst) och Walk the line som är på TV har jag redan sett. Tråktråktråk.
Igår var jag och Hanna och handlade julesaker, adventsljusstakar och grejer. Vill sätta fram allting nu, men icke. Såg ett fönster idag när jag och Hanna var och åt middag hos våran farbror med farmor och farfar som hade en advensljusstake framme, det är ju bara mitten av november och två veckor kvar till första advent! Dåligt.
Har varit nice att vara hemma en vecka i alla fall. Skönt att slippa jobba på det där skitstället (som till och med har sämre villkor än jag trodde när jag fick jobbet, trodde inte direkt att det skulle vara världens roligaste drömjobb men det är så mycket sämre än jag trodde) och skönt att slippa vara själv i lägenheten. Sisko är inte så bra sällskap alla gånger, hon gör lite som hon vill... Fast hon är mysig ibland och spinner så man knappt hör vad man tänker. Myskatt.

No comments: