Wednesday, November 16, 2011

åka till huvudstaden

Var och lämnade Sisko hos Angelica för ett tag sen och insåg att jag och köra bil i mörker inte går så bra ihop. Jag blir helt bländad när jag möter andra bilar. Fast det kanske alla blir. I och för sig.
Resten av kvällen har jag packat och diskat och städat och donat för imorrn åker jag till Stockholm och träffar Viktor. Blev så fånigt för egentligen skulle jag till London eller Dublin så vi kunde ha en liten weekend men då kom vi fram till att jag inte skulle ha råd eftersom jag jobbar på ett skitställe där man knappt får nån lön så då blev det Stockholm istället. Men det är också bra, och billigare. Amanda är snäll och ska skjutsa mig till flygplatsen så jag kommer vara där typ 2,5 timme innan flyget går men då är jag ju i alla fall i tid.
Skitjobbet har jag förresten sagt upp mig från! Kände att det ändå snart är jul och jag kommer antagligen läsa efter jul och då är det ingen idé att jobba kvar på ett ställe där jag hatar att jobba och där jag känner att jag inte kan stå för vad dom väntar sig att vi ska göra. Jag vet att det finns helt okej ställen som sysslar med telefonförsäljning men Online är garanterat inte ett av dom. Har två pass kvar av min uppsägningstid nu sen slipper jag vara där.
Igår lagade jag och Ida västerbottenpaj som blev lite sådär i form och så men den var väldigt god och sen kollade vi på Dunderklumpen. Fin kväll.

No comments: