Tuesday, May 17, 2011

wiiieeeee

Idag fyller mamma år, och så är det Norges nationaldag. Grattis lilla mamma, puss! (Grattis Norge också då)

Nu har jag efter många telefonsamtal hit och dit och återkom då och vi hör av oss om det behövs nån och så vidare äntligen sommarjobb! Lättnaden, ungefär. Plus att jag har jobb på Basilica första veckorna i juni som det verkar, innan jag börjar sommarjobb (Lindgården igen, som förra sommaren, fast en annan avdelning). Asbraaa!
Och så fick jag VG på min hemtenta i filosofin som jag satt och hetsskrev i påskas! 0,5 under full poäng till och med, vilket i och för sig känns lite halvsurt, men alltså, VG! Jag som trodde jag skulle få knappt G.
Igår satt jag och Viktor och kikade på utlandsresor. Har inte bokat nåt än men siktar på att åka i slutet av augusti, klämma in det mellan våra sommarjobb eftersom vi båda jobbar hela sommaren och att Viktor och ev. jag börjar skolan igen till hösten (låter väldigt mellanstadiet, jag vet). Hihihihi!

Det här är ett gladisinlägg. Så nu hoppas jag att alla som läser också är/blir glada! Det är ju vår (dock har det varit skitväder i Umeå i flera veckor känns det som, men ändå..)!

No comments: