Saturday, May 28, 2011

grilla

Tenta i torsdags, fransk grammatik. Gick inte så bra tror jag. Bleh. Har lite kvar på hemtentan i filosofi nu sen är jag klar för terminen! Om det inte blir några omgrejer eller nåt, men det hoppas jag verkligen att det inte blir.
Ikväll ska det grillas i alla fall (bara det inte börjar regna) och jag ska säga hejdå till utbytesstudenterna som jag antagligen inte kommer träffa fler gånger, tråkigt. Men det ska bli trevligt att grilla och umgås ikväll! Imorrn åker jag hem till Sundsvall och på måndag börjar jag jobba på Basilica för ett par veckor framåt, har inte fått schemat för sommarjobbet på Lindgården än. Men jag har som sagt nåt att göra fram tills jag börjar jobba där och pengarna rullar in. Ska bli himla skönt att flytta hen över sommaren tycker jag. Och fundera lite över hösten, inte för att jag tror att jag kommer komma fram till nånting mer än att jag fortfarabde inte har en aning om vad jag vill syssla med, men ändå.

1 comment:

vart ska vi said...

låtom oss grubbla tillsammans! ses i bästernorrland!