Sunday, May 22, 2011

jobbig och bitter

Är jobbig och bitter. Har väntat på min iphone i flera veckor, och igår sa mamma och pappa att det hade kommit en avi om telefonen hem till Sundsvall (trots att jag hade angett min adress i Umeå som leveransadress och adressen i Sundsvall som fakturaadress). Ringde till Telia idag och frågade om det var möjligt att skjuta fram senaste uthämtningsdatumet någon vecka eftersom det är på fredag just nu och jag åker inte hem till Sundsvall förrän lördag eller söndag. Men se nä, det gick inte, så nu måste jag beställa en ny telefon och vänta i några veckor till. Ilandsproblem så det skriekr om det, jag vet. Är jobbig och bitter ändå.
Jag och Viktor städade nyss ur hans badrum, duktiga och renliga som vi är. Nu sitter jag och lyssnar på Glesbygdn och längtar till sommar och Urkult, och snart ska vi kolla på Big Fish.

No comments: