Saturday, May 14, 2011

mulet

Vad hände med finvårvädret? Eller är det bara här i Umeå som det är sunkväder? Igår regnade det till och med lite när jag cyklade ner till stan. Åt gomiddag hos min farbror och hans familj, köööött med hemgjord potatissallad (sån där jättegod som med fetaost och grejer), nomnomnom! Var där ett tag och drack kaffe och det var trevligt, sen cyklade jag hem och träffa folket, dom höll som bäst på med batik men jag tittade bara på och skrattade när det blev fel. Sen satt jag, Matilda, Karin och Mathew och pratade till halv fyra. Då var det alldeles ljust så min hjärna fattade inte att den skulle sova, men tills slut fattade den. Jag vaknade 12.40 idag... Har haft en tråksegdag men ska om lite mindre än två timmar kila iväg och äta middag med några av samma folk som igår, sen är det highschoolparty! Whitetrashpreggie hade jag tänkt klä ut mig till, får se hur det blir.

No comments: